دوستان عزیزم،تبلیغاتدر دنیای امروز، فقط وسیله ای برای هل دادن مشتری به سمت یک محصول خاص نیست بلکه کار ویژه تبلیغات در ادبیات نوین تجاری، ایجاد پیوند دراز مدت تبلیغات بین مشتری و یک محصول خاص است. زمینه تبلیغات به 2 گروه تقسیم می شود : 1- تبلیغات خلاق 2- تبلیغات غیر خلاق 1-تبلیغات خلاق: یک تبلیغ خلاق تبلیغی است که هنری، حرفه ای و دارای ایده های ابتکاری است. مرکز توجه و نگرش تبلیغات خلاق محصولات و خدمات ldquo;هنرنمایی ماندگار با اثرگذاری درازمدتrdquo; می باشد و درآن می کوشند چهره ای خلاق از خود و محصولات و خدمات به نمایش بگذارند. در تبلیغات خلاق علاوه بر این که بین مشتری و محصول اثری ماندگار ایجاد می شود، حس خلاقیت را به خود محصول هم تعمیم می دهیم گویی که خود محصول هم به اندازه تبلیغش مبتکر و روزآمد است. حُسن تبلیغات خلاق به ویژه برای محصولاتی که به صورت خرده فروشی ارائه می شوند این است که مشتری با دیدن کالا در فروشگاه، ناخودآگاه به یاد تبلیغ می افتد، وقتی به یاد تبلیغ افتاد، حس خوبی که از دیدن تبلیغ به او دست داده بود، در وی تداعی و میل به انتخاب چاپ آن محصول از میان رقبا، تقویت می شود.تبلیغات غیر خلاق تبلیغاتی هستند که از ایده و فکر ابتکاری در تبلیغات استفاده نشده است و تأثیر مطلوبی در ماندنی شدن محصول در ذهن مخاطب نمی گذارد. در تبلیغات غیر خلاق محصولات و خدمات بیشتر توان تبلیغاتی صرف روش های کلاسیک با ldquo;اثر فوری و غیرماندگارrdquo; می شود . تبلیغی که خلاقیت در آن خرج نشود توان ایجاد سود در فروش محصولات را ندارد .

بازارهای اینترنتی هتل

شیوه مختصر سازی متن پیامک و تکنیکهای اطلاع رسانی

تبلیغات در دنیای امروز

ثروتمندتر ین ر وستای جهان

اقامت در هتل و نکات ایمنی

خودروهای دست‌دومی که باید از آن‌ها فرار کرد

بهینه سازی مصرف انرژی در خانه های هوشمند

تبلیغات ,خلاق ,محصول ,محصولات ,تبلیغ ,مشتری ,تبلیغات خلاق ,غیر خلاق ,می شود ,در تبلیغات ,تبلیغات غیر

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tiopropexmin wnjsprings teracyctern contversgothi میانه مدیا مطالب اینترنتی mentverbnigoot stpexblog4 osafearra کتابخانه عمومی شهدای مدافع حرم شاهد شهر